TeRiMa KaSih DauN KeLaDI

HaRi MenDebaRkan BakAl TiBa >>> COUNTDOWN UPSR

Ahad, 10 Julai 2011

kaMi PelaJaR TeRbAeK









































































knp saya punya muka jer??

sbb gmbr time ni menampakkan

lagi bdn saya yg gem0k..

xsuka..

apapun...

kami mrd cmrlg..

ade lg 4 org ..

tp xedit lg...

hyhy

emmmm....

moga dpt 5A

yg lain doakan tau..

5A

adalah harapan

i) diri sendiri

ii) ibubapa

iii)sekolah

iv) guru2

v) semua yg mengenali diri kami

bye2



















BeRbLogWalKinG

masa untuk berblogwalking!!!!!

:)

Isnin, 4 Julai 2011

InGaTaN BuaT RaKanKu TerSyanG

assalammualaikum.

buat all my frens,

aq thu ramai yg ckp aq ni kedekut ilmu ler..

tpi korang xsdr ,

time korang tanye soalan ,

soalan tu sbnrnye kena jwb sndiri,

tnpa bantuan rakan..

ade yg sanggup nak tiru aq...

hmm...

so,

kalau nk ckp org kdkut ilmu tue,

biar btol ckit..

kalau nk tny mcm mana nak uat blhla..

kalau soalan objektif BI tu kn leh rujuk dictionary..

bersyukur la ckit cikgu bg chance tgk dictionary.........

em,,,

bebudak skrg x reti menggunakan peluang ngan baik..

so,

harap korang paham..

korang tiru,

aku xhalalkan...

EnTrY TenTanG CynDai



ni dia budak yang sye panggil CYNDAI..

nama sbnr dye ialah..

SYARAH SYAHINDAH BT ABDULLAH.

pengawas kat sklh saya..

pandai gak..

dye dapat 2A ke 3A dalam UPPM 2

dye ni sporting gak..

kalau nak add dye kat muka buku @ Facebook,

just type

RANIA DARWISYAH

ada gmbr dye yg kt tepi ade bunga2..

pakai tdg wrne ijau..



CiTeR Kat SkUL

assalamualaikum.

today ramai cikgu yg xde kat sklh.

kls sye pon rmi xdtg.

tp best,

sbb xblaja sgt.

uat keje jek

huhuhu..

Ahad, 3 Julai 2011

aPa NaK BuaT HarI NiE??

assalamualaikum...



apa nak buat??



belajarla..



hik3.



tapi xbuat pon..



dah la hri selasa dan rabu ni ade periksa..



dari negeri lain lak tu..



doakan saya dapat 5A k..






Sabtu, 2 Julai 2011

Beli BArAng Kat EdAraN Ilmu DIdIK



assalammualaikum..


td gi edaran ilmu didik..


jumpa bdk sekelas saya...


AFIF JAZIMIN.


asyik gi situ jerk,,jumpa dye....


kawan saya yg nama baiti pon sme...


adoi2..


buat apa saya gi sana???


saya gi binding buku saya...

(gamba dri encik google)


beli buku nota..




dan lelain lagi..